Ont ont ont...

Aaaj mina händer och handleder.. Idag hatar jag reumatismen som jag fått från min mor/mormor - och länge bak i tiden.. Värst idag är nog kring knogarna, har mig själv att skylla sen den tiden då jag "knäckte" fingrarna hela tiden.. Har även ont i fotlederna idag.. Suck, kan man aldrig få vara helt smärtfri..

Idag är en riktigt trist och grå dag här i Boden.. Men jag lyckades ändå kliva upp bakom 10, har varit ner i tvättstugan och vikt min tvätt, tagit upp allt, sökt jobb, och de är de första jobbet som jag söker fasktiskt som jag har lite pirr i magen för, känns riktigt bra att söka just de jobbet också.. Hoppas nu bara att jag får de, har faktiskt tänkt att jag ska ringa dit och fråga sen också om några dagar, eller typ någon vecka, bara för att visa framfötter, och nä de är inte Hööks i Lule.. Har faktiskt ingenting med hästar att göra dehär jobbet som jag sökt idag..

Känner mig riktigt trött, och har ont lite här och där, stel och jävligt, skönt att Angelica tar Nibban idag, hon skulle ut nu och rida, hon ringde precis och fråga vad jag grejat på med för nå med sadeln, hihi, testar lite andra grejer så den kanske blir skönare att sitta i.. En sadel som är 10 år gammal är inte lite hård.. Men den börjar bli mjukare för jag smörjer den och fixar med den.. Fick den av min kära vän Ewe när jag skaffade Nibban, den sitter inte riktigt som den borde, men eftersom hon inte har nå ryggmuskler att skryta med eller nå sånt så funkar den, den pajar inte heller hennes rygg så då tycker inte jag att de gör nå heller..

Måste samla mig ork att dammsuga och diska.. Lite musik kanske löser några utav mina världsproblem..

Min underbara pojkvän är hemma, han glömde laddarn till sin telefon (haha dement redan, oj oj oj) han skulle väl komma sen, ja vilken fick mig att bli påmind om att plocka fram köttfärsen, vi ska ju äta lasagne ikväll till middag.. Gott! :)

Men AJ mina fingrar tar död på mig typ.. Eller de är som kring knogarna de gör mest ont.. Är helt stel i händerna, borde nog gå till en läkare och kolla upp de där.. De gör ju faktiskt jävligt ont..

Nä nu ska jag knalla vidare.. Hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback