JAAA!!

Jag fick just ett brev som fick mitt hjärta från halsgropen att landa på rätt plats, från försäkringskassan, jag är så jävla överlycklig, hela måanden har jag gåt toch varit hela nere för jag trott att de inte ska gå runt alls för mig, men nu fick jag mitt bekräftelsebrev om att min ekonomi ordnar upp sig, åh jag är såå glad för mig själv nu, inga fler ledsna miner..


Joo glömde ju berätt en grej, om förra inlägget, btw bilderna finns att se på min Facebook..
Igårkväll när Angelica for så kom grannen ut och skällde ut henne, öh sur fan?, måste ringa hyresvärden, han hota med att ringa polisen för att vi fört som oväsen, ursäkta för att vi hade trevligt och kanske skratta, och han sa att han hört allt vi gjort, (som att de vore nå hemligt) och att han hör klart och tydligt om vi tappar en knappnål på golvet, men ursäkta mig då herr världens bästa hörsel, jag hör din jävla telefon jävel varje satans morgon före fan ringa (inte ett larm på en mobil, en telefon i hemmet) och de är ju inte så att gubben pratar nå tyst heller..
Ska han klaga och hota MINA kompisar med att ringa polisen, så tar de hus i helvete, ska berätta för hyresvärden så dom får en historia från båda håller, "jag har den juridiska rätten på min sida" hade han sagt till Angelica, vilken klåpare, hmm men få se nu, är de svårt att knalla upp en trappa och säga åt oss om vi lever om att vara liiiite tystare? För de är ju inte så att han har nå större probem i benen för han bor ju själv på andra våningen och knallar på som fan ute på gården..


Nog om de, nu vidare.. Lasagne, mmmmm lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback