Foto...

Igår fota min fina pojkvän mig och mina goa vän Angelica, vart faktiskt riktigt nöjd med bilderna, eftersom de är hans första gång som han fotar sådär, så lär de ju bli fler, han kan ju inte bli sämre, jag har ju inte ett riktigt "fotoöga" men jag är då nöjd iallafall, de går säkert att förbättra, eller ja de gör de ju självklart, men iallafall..

Att stå "modell", he he, jaa de är inte så jävla lätt, okej, jag har ju mina problem med mig själv, så lite extra jobbigt ibland då kan jag känna, men fan vad kul de är när man börjar komma in i de lite.. Lätt att jag ska stå framför kameran fler gånger, kul att känna sig extra fin någon gång, få sminka upp sig ordentligt och sen ta på sig nå snyggt, ska leka lite mer med mina kläder så jag inte bara drar på mig svart, som jag brukar.. Lite mer färg.. :)

Idag ska jag och Angelica och lilla Samuel till Lule för att lämna min bil på rep, så sen ska vi rocka Atosen, fränt.. :) Blir väl typ ganska lugnt idag ändå skulle jag väl tro, inte mkt som händer alls annars, jo ska väl till stallet och sen ska jag väl umgås med min mamma en sväng om för hon kommer ju till Boden och ska bo på Bodensia (lyx) för hon ska på nå möte.. (ovanligt) :P

Jaha, och mer då, nä inge mer.. Vi drar väl förbi världens bästa Jenzzon en sväng också och kollar hur han fått till de i sitt hem, säkert super fint, han hade ju med sig två IKEA experter igår till Happis, så jag tvivlar inte en sekund på att han kommer få de snyggt hos sig.. Inte för att han har så dålig smak han heller, men dom flesta killar brukar springa igenom IKEA och glömma mer än hälften, men han verkar ju ha shoppa som en tok, nice..

Idag är de nog vilodag för Nibban,. Eftersom jag inte vill stressa när jag är med henne så är de väl lika att låta henne vila då när jag är lite mer stressad, eller tänker jag fel nu? Ska jag stressa kring min häst som orginal är lite spattig av sig, vi kan kalla de "skvätt rädd" eller "nervös" eller bara "arab".. Nä jag tycker inte att jag ska stressa, då kan hon lika få stå i hagen och tugga i sig lite hö och bara vara..

Nu blir de snabb lunch sen kommer nog Angelica och Samuel och då brummar vi iväg med fet Volvon.. :)

Ha de hej hopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback