En helt ny värld..

Aah de känns som att allt är helt nytt, känner en helt annan livsglädje, har hittat en karl som jag trivs med och som har lika dålig humor som mig, han har värdelös smak på film, men jag tycker om han ändå, och han få välja film ibland, han kan se de jag vill se, och han älskar att se komedi serier, precis som jag.. De är en foto kille/fiske kille, passar mig perfekt.. Visste inte att de fanns sånahär killar faktiskt, trodde dom bara fanns på film, och de bästa av allt, med alla dom plussen så ser han faktiskt också jävligt bra ut, me like :)

Har dessutom en liten donna häst nu, Nibban, kan inte bli mer nöjd, de är jobb med häst, ja jag vet, de kostar, ja jag vet, men de är ett intresse, något som håller livsgnistan vid liv när man är som mest ledsen, när jag saknar någon vän eller min mamma eller min bror så åka jag till henne, sitter i boxen och lyssnar på hennes tuggande av höet och hur vacker hon är, far ut en sväng barbacka i skogen och bara njuter av naturen, de hjälper, saknaden finns ju kvar, men Nibban hjälper mig vid dom jobbigaste tillfällen, även fast min ekonomi är kass och de känns som att de mesta tjorvar så är jag jävligt glad att jag fick ta henne..

Jag har en ny lägenhet också, i Boden, trivs med den, snetak, litet mysigt kök, badkar, balkong och de bästa av allt, pensionärsgrannar, kan de bli bättre? Luugnt oh skönt i trappen, :) Trivs som fisken i vattnet faktiskt. :)

Sen har jag ju ett gäng underbara vänner, kan inte undgå att nämna några, Ewe A, Agge S, Micke Ö, Jens L, Madde J, Marie F... De är skillnad på folk och folk faktiskt.. Och en del människor är bara såå värda att nämna en extra gång, de är dom med de lilla extra som gjort någon alldelens speciellt för mig den senaste tiden.. Dom ska uppskattas och visas, tycker jag, men dom som jag inte nämnt, ni är ju ändå mina vänner självklart, jag har många vänner/"bekanta" och ibland är de vissa som måste få visas upp lite mer än andra tycker jag, dom som verkligen visar sig vara mina vänner.. Helt underbara människor!

So long.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback