Massor..

börjar bara mitt i allt..


Mormor ligger inne på sunderby sjukhur, hon har fått en hjärtinfarkt, igen, nu är de alltså nr 2.. Men hon måste bättre nu, ska förbi henne typ imorrn och kolla läääget med henne, har inte hört nå idag från sjukhuset så antar att hon får ligga kvar en dag till iallafall..

Nibban börjar bli frisk, skönt! Blir väl ridhuset om någon helg, hon ska dessutom snart flytta en stund till Norra Sunderbyn, fan vad vi längtar, fina ridvägar, härligt stall, och snart har vi de som typ för oss själva en stund jag och Ewe, fan så härligt, inget gorm, inte nå meningslösa diskutioner och inget snack bakom ryggen, jaa jag menar de som hänt den senaste tiden där i stallet, de har varit en grymt omogen stämning, men snart är den slut, och de är väl lika, de är ju inte bara folket som tar stryk utan även hästarna. De blir ju faktiskt så tillslut.. Även fast man inte tror de, nå hoppas de blir bättre för dom i de nya stallet och att alla är glada och hyror blir välförtjänt betalda och täcken läggs på utan ifrågasättningar m.m......
Faktiskt väldigt tråkigt att de ska bli sådär, och dessutom att de ska snackas så jävla mkt, en persons upplevelse kan vara en annans lycka. Som där vars jag står nu, jag har hört så jävla mkt skit om de stallet, men nu när jag står där, får upp leva allt de som andra tyckte var skit, så anser jag att jag är i ett jääävligt bra stall och folk ska egentligen bara dra igen, visst man kan säga att man inte tirvdes eller liknanade, men snacka så stallägaren får problem, de är fan så jävla elakt, dom som stått där har val själva att stå kvar så pass länge, dom har inte blivit utslängda, dom har valt helt själva att flytta, alltså, inget fel på ägaren, de är dom inhyrda som helt enkelt får skylla sig själv, och även där har de varit bristande i kommunikationen mellan inhyrda och ägare..

Själv får jag väl se om jag åker ner till pappa och jobbar snart, typ en månad eller nå sånt,. är taggad som fan iallafall, pengar är alltid pengar! :) Sanerare blir man då, inte illa.. Kroppsarbete AB, fan så skönt.. Hoppas bara jag får jobba med min bror och inte blir skickad på egna ställen, hoppas att de är vettigt folk där nere, för min bror åker ju hem och jag ska ju stanna där, lär ju märkas, för jag lär ju inte få vara med pappa eftersom han blästrar så mkt, men som sagt, får se om de ens blir nå, jag hoppas ju de iallafall..

Var till Lule igår, hälsade på mormor på sjukhuset, och sen ringde jag Jenzzon så kom han och plockade upp mig på mormors parkering, så åkte vi och gjorde Storheden osäkert, sen drog vi och käka middag, Exotic, fan så gott de var, fan vad kul vi hade, hahaha, jag åt upp ALLT, Jenzzon lämna mer än hälften, hahahaa! Han var bakis, hahahaa! Hade gode kul åt de faktiskt! :)

Snart ska jag ut med Ewe en sväng om, sen blir de stallet, ska ut och rida med kusin och Deze idag :) Wohoo, även han börjar att komma igång :)


So long SUCKERS!! :) Wohooo.. :) Wiiiiiiiie.... :) (Glider iväg på ett syltburkslock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback