What!?

Planen för igår blev inte som jag tänkt mig, tänkte ju då fara till stugan tidigare i veckan, men Ewe hade fullt upp, sen tänkte jag släpa mig ut dit själv för lite "egentid" eftersom de ALLTID är någon runt mig..
Meeen, så ringder världens bästa Daniel och ville att jag skulle komma och umgås med honom, öh förmodligen så sket jag i mina planer och for och umgicks med honom, för de var ju typ läääänge sen jag träffa honom, fick även träffa Aston :) och en annan trevlig kille som vi då var och hälsa på..
Fick åka Daniels nya Saab, helt okej bil faktiskt, om inte han som satt bakom ratten varit så nervös för "trafiken i stor stan"... Ötå bor är som roliga.. :)
Sen var de bara hem och sova, vakna strax baki 8 idag men låg och drog mig framför datorn typ en timme och palta mig ut till stallet efter 9 nångång..
Nu hade jag tänkte dra till stan på marknad och se vad dom har att erbjuda där.. :)

Igår gick allt som de skulle med hästarna, Ronja hjälpte mig igen med att rida Fairy till andra hagen, gullig unge de där, sen har Julia varit och provridit Wanity, hon var inte så nöjd direkt för Wan testade henne när hon for ut och red, hon vägrade trava.. Typiskt Wan, dock har hon aldrig gjort de med varken mig eller Lina, men med några andra, en vet jag där hon t.o.m. vägrade att gå om inte Lina följde med bredvid..
Hon är som mamma kär den där damen..


Ha de fiiint,.. Hejdå.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback