Praktik

Sköööönt! :) Nu har jag haft min andra dag praktik, nice var de som fan! :)
Idag slapp jag fixa nå med hönorna och kaninerna, eller ja, kolla så dom hade mat och vatten.
Sen tömkörde jag Påwl och var på en snabb promenad med Saela och Fairy, sen fick dom gå ner i hagen där Vira har stått för de var en massa hö kvar, sen tvätta jag morfars bil, fixa krubb till kidsen och åkte in till stan för att hämta ronja på dagis, fett meningslöst de kändes att ha tvättat bilen, men nu är den lättare att tvätta, för leran hade typ börja bilda en kaka så fick ju gnugga som någon annan dåre där en stund..
Sen hem och käka lite sen iväg till Älvsbyn med hela barnaskaran på gymnastik..
Nu är vi hemma igen, halt som F-N var de på hemvägen, men körde lugnt :)
Har precis tryckt i oss köttsoppa (med klimp) GOTT!! Och ungarna har väl typ petat sig i säng nu en efter en..
Ska knalla upp och softa lite i sängen och sen gå ut och ge hästarna nå hö, fast senare.. :) hehe..

Ha de fint, Hej hopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback