Händelser..

Men visst är de väl så att helgen har varit helt okej, jovisst.
Massor att göra, och massor som gått snett, äntligen är den över..
Barnvakt, husvakt, hästvakt, hönsvakt, bilvakt och vakt över allt känns de som..

Var och red Ivve igår iallafall, 2½ timme var vi ute jag och Ewe, hon red och promenera med Lykkan, hon var gode slut ungdamen när vi kom tillbaka till stallet, Ivve såg ut som att han just bara börjat, haha! Gammel öket hade nog ändå en skön tur, skritta mesta dels, trava bara lite och galoppera typ 100 meter, om en de? Nåå sköönt var de iallafall, frisk luft och en härlig ridtur i skogen..
Från N. Sunderbyn till Sävastnäs, och självklart tillbaka dårå.. :)

Idag har jag inte gjort så mkt, varit mest trött och seg hela dan..

Tilda go ungen hjälpte mig med hästarna till hagen, hon red Fairy.. Hon kom själv med förslaget om att rid, så vi pyssla på med hästarna där igår och sen ut på en ridtur för henne.. :)

Nåå nu lite bilder sen ska jag ochg Tilda se på Mojjes musikvideor som finns på Tuben, sen blir de natt natt för henne och "Världens bästa hotell" för mig, saknar bara mina världens bästa hotell kompisar..

Mysig helg var de iallafall.. ;) Hihi, Puss hej!



Kommentarer
Postat av: Liina

Det gillar vi ! :)

2011-03-29 @ 11:23:43
URL: http://lwsbw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback