Full dag..

Yes, nu stämplar jag ut, från 09.00 till nu, 22.45 ungefär..
Har hålla på med hästarna, promenerat med Saela och Fairy, sprungit med Påwl..
Ronja hjälpte mig idag, hon red Fairy till hagen.. Riktigt nice! :) (bilder kommer)
Sen ätit lunch sen förbereda och packa och fixa nå snabb krubb till kidsen sen drog vi iväg till Älvsbyn på gymnastik, de är ju tävling på lördag, så nu är de hårdträning denna veckan.. :)
Kom hem och kökade go middag, "mormor" hade gjort lasagne, GOTT!! Efterlängtat som F-N.. :)
Sen hämtade jag och Mattis hästarna, sen åkte jag in till Bärlinge och hämta upp Julia, sen hem igen, sen surra lite, baka kolakakor och kidsen gjorde negerbollar, sen hoppa dom i säng, så gick jag ut till stallet, har typ städat hela höladan..
Finns lite kvar att fixa, som jag behöver hjälp med då.. =)

Imorrn kommer Lina och Wille, Påwl ska ridas och Fairy ska köras.. :) (eller om Wille känner för att rida så får han rida Fairy också.. spelar inte mig någon roll)

Nåå ska nöta lite annat nu, lägger upp bilder sen, annars kommer de imorrn.. :)

Hej hopp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback