Bilder från veckan :)











Kidsen hade då inga problem med att Lina följde på gymnastiken..





Dom fick ju busa kring henne.. :)





Linn har lekstund.. :)




Wiiiie.. :)






Lina på St Patricks Day :)





Åååh min fiina keps, my love you loooong time.. :)





Mitt kaos, galna hönor/tuppar...





Kollar läget..





Dom fick gå ut i stallet när jag skulle städa buren.. :)





Kaninen myser med en höna.. :)






Fyndade 36 ägg där när jag städa.. :)





Myys i Fairys box :)





Hmm vars finner man "super bensin" ?





Jo på Jet såklart, Super 95 :)





Ronja hjälpte mig till hagen då med tjejerna..
Hon red med en hand, sen höll hon i Saela en bit..
De hon höll i vad manen och ett grimskaft som jag bara knytit runt Fairys hals..
Tur de är hästar att lita på! :)
Dom var så snäll båda två.. :) Är dock för de mesta de i övrigt också.. :)




Nu kom bilderna som jag lovat.. :) Öhm, hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback