Segt..

Ibland blir de bara så att man glömmer som bort att blogga, eller typ orkar inte starta datorn, eller orkar inte logga in eller nå annat shiit.

Nu är jag iallafall i stugan, skönt som FAN! Häng med mamma och Håkan, Fixat och donat på här ute lite, ätit go mat, varit till Ivve, imorrn ska jag ut och rida med Ewe, jääätte länge sen vi gjorde de, hoppas allt går bra bara, för Lykkan lär ju vara stört pigg nu när hon har haft sin "unghäst-funderar-vår-vila", och Ivve lär ju också vara pigg, för de är han alltid mer eller mindre.. :)

Ikväll trooor jag att de blir Boden, funderar på de, vore som en kul idé, kanske träffa massa vänner eller bara inte göra nå, typ glo på allt folk, annars vet jag inte?!

Ögoninflammation av den konstiga sorten har jag också, ont som fan gör de, de rinner tårar, har nå typ nervryckningar i ögat och dessutom är de liiite svullet, men de går över, de är ju vår för fan, säkert suttit i drag eller allergi, ingen idé att slösa pengar på att kolla upp de, de blir väl de vanliga "kom tillbaka om några dagar/nästa vecka om du inte gått över".. ÖH nä tack, då kan jag vänta ut de innan jag tar kontakt, så dom inte behöver säga så och tjäna några hundra på ett onödigt besök där dom ändå inte gör nå..

Nååå nu ska jag väl palta mig till telefon, fick nyss ett mess, kan de va Lina?! :)

Ha de fiint, tjofläng!


Joo just de ja, Lill Håcke fyllde ju 5 i veckan.. Grymmaste ungen börjar bli stor nu, jag sa till Lina, ja om 10 år så har han dragit över någon brud och är knall på stan och hamnar säkert i bråk, äpplet faller inte långt från trädet..
(tänker då på både mamma och pappa som varit i exakt samma sits med varann!!) Hahah, minnen!


Nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback