Oooops..

Nu var de ett tag sen..

Angelica: Joo, tro mig, jag lär nog kanske kunna bli lite av en stammis?!
Till sista April.. Sen är jag praktik fri och på jakt efter en ny plats, eller jobb!..


Få se dåå, what to tell?

Ähh minns inte förra veckan så mkt, inte så viktigt, helgen var då bra, var ut på Allstar, lite drama var de väl, och ja, personen som var inblandad verkar då ha tagit åt sig en del av de jag sagt iallafall, blev ju påmind om de igår så de var väl bra ändå..

Träffade världens bästa Jimmy igår, han ska bjuda mig på mat, åh, längtar, han gör ju så grymt god mat!

Har lånat Chevan av Patrik från igår till idag, ifall de blir flytt så är de lättare att flytta med den, typ allt ryms ju på den, men vad av denna snö som faller? Nåja, älskar snö men iallafall, varför just idag?

Längtar faktiskt ganska jävla mkt till att flytta, Christoffer verkar vara en vettig människa, riktigt trevlig.

Får se hur länge man blir i Viva la Luleå, kanske får panik och söker mig tillbaka till Boden, eller så kanske jag söderöver som jag planerat nu en tid framöver, fast de blir inte förns efter sommarn de då..

Ähh nu bär de av utåt.. Skutt skutt, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback