Ibland..

Ganska ofta faktiskt nu för tiden så börjar jag mer och mer irritera mig på en del människor, kommenterar en del saker som är helt OFF, dom fattar inte ens själva hur jävla dumt de låter de som kommer ut käften på dom, tragiskt, nååå snart blir de viva la Boden igen, nu har jag bestämt mig, bor i min väska ett tag som vanligt, känner att jag behöver de, sen blir de väl att skaffa sig nå, vill inte kasta mig in i nå och flytta till nå ställe bara för att jag vet att jag behöver ett eget hem, jag ska lalla omkring först lite som vanligt och hitta något som jag verkligen trivs med.. Och börjar väl i Boden då att lalla omkring, känner marken ganska bra, har vänner och andra underbara varelser där som jag trivs med, har lessnat IGEN på Lule, bara massa skitsnack, lögner och folk som går bakom ryggen på en, trodde att de fanns folk i den här stan som man kunde kalla vänner, men fet glöm, dom väljer ett skitliv och sen ger dom en dissen, och sen ja som vanligt så vill dom ha tillbaka en som vän, nä fy fan, jag håller mig i Boden, de bor ena jävla massa falska jävlar där också, men jag vet vars jag har dom som jag kan kalla mina vänner.

Sen så är ju Bengt i Boden också, så då kan jag ju pussas och kramas när jag vill med honom typ..

Valborg till helgen, ring inte mig, jag ringer er om jag känner för de..

Min goa kusin Mari har lovat mig "någon dag i veckan" att sova/duscha hos henne och Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback