sitter..

i fotöljen och tar de lugnt...
Igår var fan en rolig dag, vi var till Happis och små shoppade på IKEA sen for vi till TEX i Torne och där fyndade jag mig ett par jäävligt snygga stövlar och ett 12pack Lapin, nämen, kunde man inte tro.. haha!

Sen åkte vi till Råne för att duscha och fixa håret och bli finklädda, sen åkte jag till mitt lilla krypin och sminkade mig, sen kom Therese och då var de bara sätta sig i bilen och öppna en öl =)
Fan vad gott de var, vi drog till Gammelstan och hämtade Fredrik som var där, sen drog vi någon ragg i Lule sen bar de av till Boden där vi också bara drog någon ragg sen tillbaka till Gammelstan till Fredriks polare, haha värsta lirarna, dom satt och spela BUZZ, de där quiz grejen, och drack grogg och öl.
Riktigt trevliga pojkar som var där.. =)

Nå sen åkte vi hem och sov, inte så sent blev de ändå, vi gick och la oss kring 02.35 typ.. sköööönt =)

Idag vet jag inte vad som händer, inte mkt skulle jag tro, haha får se vad kvällen har att vänta, kanske lite BUZZ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback