Fett nice...

JAA!!, igår var jag hos min syster typ heeela dan, hjälpte till där en del och så, sen var vi på stan och knalla sen hem och fortsätta... Bytte även bjöla på Femman, nä jag vet, hon har inte fått ett fast namn än, haha..

Sen for jag till ICA Maxi där en sväng och kollade läget, köpte ett par mjukisbraller, mysiga värre, sen var jag med Lina en stund, sen åkte jag hem till mitt lilla krypin, strax efter mig kom Therese hit som planerat, vi hann knappt landa så bjöd Mats på kaffe så de var bara att bege sig till honom..
Haha, tack för Läsken, men vars var kaffet? =)

Sen åkte vi hem, nötte lite dator, eller ja, jag nötte telefon som jag är jävligt bra på och Therese nötte dator..
Sen var de bara back to bed,.

Idag har vi klivit upp, YES jag var före Therese, de har typ hänt någon enstaka gång för många år sen!, och städat lite och plockat till så de blev fint här, dammsugit har vi också gjort =)
Nu sitter vi och nöter dator ska väl käka frukost snart, dagen planer är inte fastställda än, om vi ska dra till Happis, knalla på Rajalla och kolla kläder, alko och diverse bra att ha saker, eller om vi ska till Umeå och kolla på en bil och käka go middag någonstans... hmm, får se vad dagen har att erbjuda.. =)


Nåja, nu ska jag dra vidare, kanske skriver sen, kanske inte.. HAHA!! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback